Verizon, AT&T, Johnson & Johnson зэрэг том компаниуд Гүүглийн хайлтаас бусад төрлийн
сурталчилгаанаас өөрсдийн нэрийн татан авчээ.
Учир нь тус компаниудын Youtube, Google дээрх төлбөрт сурталчилгаа нь хэт эрс тэрс
утга бүхий контенттай зэрэгцэн тавигдаж буйгаас уг шийдвэрийг гаргасан аж.
Анх Их Британийн компаниуд зар сурталчилгаагаа түр зогсоогоод байсан нь АНУ болон
дэлхийн бусад орнуудад тархжээ. Нийтдээ 250 брэнд зар сурталчилгаагаа тодорхой
хугацаагаар зогсоосны дунд АНУ-ын онлайн сурталчилгааны акулууд багтжээ. Үнийн
дүнг тооцон үзвэл хэдэн зуун сая долларын орлого эргэлтээс гарчээ.
Тус технологийн компаниудаас сурталчилгааны бодлогыг чангатгах, маркетеруудад
олгодог хяналтын эрхийг нэмэгдүүлэх, мөн түрэмгий, доромжилсон контентыг
шалгадаг ажиллагчдын тоог нэмэгдүүлэх шаардлагыг тавьжээ.
Google, YouTube дэх сурталчилгаагаа зогсоосон Их Британинийн том компаниуд:
Argos
Aviva
Havas Group /Dominos Pizza, O2, Royal Mail, BBC, and Hyundai Kia/
Heinz
HSBC
ITV
L'Oreal
Lloyd's Bank
Marks & Spencer
McDonald's
RBS
Sainsbury's
Tesco
The Guardian
Toyota
Transport for London
UK Government
Volkswagen
Google, YouTube дэх сурталчилгаагаа зогсоосон Их Британинийн том компаниуд:
AT&T
Beam Suntory Inc.
Enterprise
GSK
Johnson & Johnson
Verizon
http://www.inc.com/business-insider/google- ad-boycott.html