Хүмүүсийн худалдан авах арга барилд зохицоx ёстой болохоос биш өөрийн худалдаалах аргыг тулгаж болохгүй
2017, 6 сарын 14. 2:400

Та өөрийн талаар болон бизнесээ танилцуулна уу?

Намайг Крисси Кравфорд Корредор гэдэг. Би ArtStar-ийн үндэслэгч болон гүйцэтгэх захирал. ArtStar бол хорин нэгдүгээр зууны үеийн уран зургийг илрүүлэх болон төвлөрүүлэх зорилготой онлайн платформ. Бид 1000 гаруй бүтээлийг 7 төрлийн хэмжээ, 3 төрлийн жаазанд хийж худалдаалдаг. Бидний уран зургийн худалдаа хөгжиж байгаа боловч галерейн ажил арай л болоогүй байна.

Энтерпренёр гэдэг үгийг та юу гэж ойлгодог вэ?

Энэ бол бизнес эхлүүлэх, бизнес өргөжүүлэх гэсэн утгатай. Энтерпренёр гэдэг бол зах зээлээс маш хурдан шантарч, гардаг гарааны бизнесээс өөр. Миний бодлоор энтерпренёрууд урт хугацаанд орших компани, ажлын байр бүтээдэг.

Танд тулгарсан хэцүү сорилт юу байв? Мөн түүнийг хэрхэн даван туулсан бэ?

E-commerce буюу онлайн худалдааг ойлгох нь хамгийн хэцүү байсан. 2010 онд Магентод байхдаа онлайн худалдааны платформоо эхлүүлсэн. Өнөөдрийн мэдээллийн технологи нь над шиг програм хангамжийн талаарх мэдлэггүй хүний ажлыг хөнгөвчилж өгсөн. Би өөрийн бизнесийг бүрэн хянаж байгаа мэт л санагдсан. Манай багийнхан онлайн худалдааны платформаа цаг үетэйгээ нийлүүлэн маш түргэн шинэчилдэг байсан.

Одоо ямар асуудал тулгарч байна?

Манай платформоор зочилдог хүмүүсийн 30 хувь нь гар утаснаас хандалт хийдэг. Тэгэхээр 2017 онд гар утаснаас хандалт хийж буй хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд анхаарах болно.

Энэ асуудлаа хэрхэн олж мэдэв?

Гар утаснаас хандалт хийсэн 30 хувь гэх үзүүлэлт тогтмол шахуу гардаг. Тэгтэл гар утаснаас хандалт хийснээ дараа дахин бүтээгдэхүүн үзэхээр хандалт хийдэг хүмүүсийг тоо буурдаг болохыг анзаарсан.

Энэ асуудлаас юуг ойлгов?

Хүмүүсийн худалдаа хийх арга барил дээр суурилан платформоо хөгжүүлэх хэрэгтэй болохыг ойлгосон. Өөрийн хүссэн арга барилыг тулгаж болохгүй. Хэрэв хөгжүүлэхгүй гэвэл тэднийг хайлт хийх, дуртай зүйлээ хадгалах ажлыг хялбар болгох хэрэгтэй. Ихэнх үйлчлүүлэгчид маань тухайн уран зургийг худалдан авахын өмнө гэр бүлийн хүн, дизайнер, үйлчлүүлэгч зэрэгтэй ярилцаж байж худалдан авалтаа хийдэг. Бид тэдний худалдан авалт хийдэг зуршлыг дэмждэг сайт бүтээхийг хүсдэг. Өөрчлөх гэж оролддог биш.

Шинээр ажилтан авахад хамгийн чухал зүйл юу вэ? Яагаад?

Бид төслийг бие даан явуулж чадах ур чадвартай, эрч хүчтэй хүнийг ажилд авах дуртай. Манай баг цомхон бүрэлдэхүүнтэй тул гишүүн бүр нь өөрийн бүтээгдэхүүнийг бие даан хариуцах болдог. Иймд би ArtStar-ийн төлөө ажилладаг, чадварлаг, сэтгэлтэй багтай болсондоо өөрийгөө азтайд тооцдог.

Шийдвэр гаргахдаа юунд хамгийн ихээр найддаг вэ?

Би загвар зохиогоод, багтайгаа ярилцдаг. Би зөвлөгч нарт ихээр найддаг. Энэ хүмүүс манай байгууллагын алсын төлөвийг сайн хардаг. Харин манай багийнхан тухайн үе эсвэл нэг улирлын байдлыг хардаг. Би өөрийгөө юу мэддэггүй гэдгээ мэддэг тул түүнээс ичдэггүй.

Эх сурвалж: https://www.entrepreneur.com/article/290430

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
0
0
0
0
0
0
0
Онцлох мэдээ
Програм хангамж хөгжүүлэгч Oracle компани Япон дахь дата төвд 8 тэрбум ам.долларын хөрөнгө оруулалт хийнэ
02024-4-20 4:24
Бразил: Нас барсан хамаатныхаа цогцсыг тэргэнцэр дээр суулган банкаар үйлчлүүлж, түүний нэр дээр зээл авахаар завджээ
02024-4-19 18:41
Нигерийн арми арван жилийн өмнө хулгайлагдсан эмэгтэйг 3 хүүхдийн хамтаар аварчээ
02024-4-19 16:33
Meta компани өөрийн аппликейшнуудаар дамжуулан хиймэл оюун ухаан бүхий шинэ туслахаа хэрэглээнд нэвтрүүллээ
02024-4-19 15:34
АНУ: ХНС-ийн бодлогын хүү тодорхойлогчийн зүгээс бодлогын хүүг бууруулахад яарах зүйл байхгүй байгааг сануулжээ
12024-4-19 15:08
Стрийминг үйлчилгээ үзүүлэгч Netflix 2024 он гарсаар 9.3 сая хэрэглэгчээр хүрээгээ тэлжээ
12024-4-19 14:40
Казахстанд үерийн улмаас 634 цооногийн олборлолтыг түр зогсоожээ
12024-4-19 12:12
“Формула-1”-ийн Хятадын Гран При эхэлж байна
12024-4-19 12:08
Израилын тал Иранд цохилт өгчээ
02024-4-19 12:05
НҮБ-д гишүүнээр элсэх Палестины хүсэлтэд АНУ хориг тавив
12024-4-19 11:02