- Маркетингийн судалгаа нь огт хийгдээгүй, эсвэл хагас дутуу боловсрогдсон
- Хэнд зориулсан болох нь тодорхойлдоггүй, бүх хүмүүст зориулах гэдэг
- Зах зээлийн эрэлт хэрэгцээгээ судалгаагаар дүгнэж гаргаж ирж чадахгүй
- Хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээнд гарч буй өөрчлөлтөнд нийцэхгүй
- Маркетингийн стратеги нь бүрэн боловсрогдоогүй
- Бараа бүтээгдэхүүний үнэ цэнэ, онцлогийг дутуу боловсруулсан
- Бүтээгдэхүүн зах зээлдээ тохиромжгүй
- Зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ нь бага
Та бизнесийн алдаа 1,2-ийг үзэхийг хүсвэл доорх холбоосууд дээр дарна уу.