Бизнесийн алдаа 3: “Үнэ цэнэ”-гүй байдал
- Өөрийн хөдөлмөр, ур чадварыг үнэлж мэддэггүй, дутуу үнэлдэг
- Зах зээлд үнэ цэнэ муутай бараа бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг давтдаг
- Брэнд ойлголт тааруу учраас үнэтэй брэнд руу хошуурдаг
- Брэндийн үнэ цэнэ бүтээх ур чадвар байхгүй
- Бизнесийн онцлог шинж чанар хөгжөөгүй тааруу
- Худалдан авагчдийг хүчтэй татаж чадахааргүй дундаж
- Ядмаг муу үйлчилгээ
- Үйлчлүүлэгчийн эрэлт хэрэгцээнд үнэ цэнээ тохируулж хөгжүүлээгүй
- Бизнесийн болоод хувь хүний зорилго тодорхой бус
- Урсгалдаа автах
- Бусдын ам дагах
- Шийдвэр гаргаж чадахгүй
Та бизнесийн алдаа 1,2-ийг үзэхийг хүсвэл доорх холбоосууд дээр дарна уу.