Системийн чанарын үзүүлэлт нь мөрдөгдөж буй стандарт тодорхойломжийн хэмжигдэхүүнд нийцэж байгаа эсэхэд хяналт тавих, чанартай найдвартай сүлжээг бий болгох
Лавлах төвөөр хандсан хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллийг стандартын дагуу үнэн зөв хүргэх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Компанийн програм хангамжийг боловсруулах, хамтран ажиллаж буй нэгжүүдийн дотоод үйл ажиллагааны автоматжуулалт, шинэ санаачлагуудыг дэмжин ажиллах
Лавлах төвөөр хандсан хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллийг стандартын дагуу үнэн зөв хүргэх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Дата мэдээлэлд анализ хийж дүгнэлт гарган, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сайжруулах бодлого, стратегийг тодорхойлох, төлөвлөх
Toki app-н үйлчилгээг зах зээлд нэвтрүүлэх, гуравдагч байгууллагуудтай гэрээ байгуулах, борлуулалтыг дэмжих ажлуудыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх
Компанийн зорилго, зорилт, стратегийн бодлогод нийцэх хэвлэмэл, дижитал бүх төрлийн сурталчилгаа, аппликейшн, вэб сервис дизайн эх бэлтгэлийг хийх
Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн тухай хууль тогтоомж стандартын хэрэгжилтийг хангуулах, аливаа аюул ослоос урьдчилан сэргийлэх, компанийн нийт ажилтнуудын эрүүл, аюулгүй орчинд ажиллах нөхцөлийг бүрдүүлэхэд хяналт тавих, дэмжлэг үзүүлэх, аюул ослоос урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээг зохион байгуулах
Тoki app-н бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бодлогыг тодорхойлох, түүнтэй холбоотой зах зээлийн судалгааг хийж, борлуулалтыг өсгөх төлөвлөгөө гаргах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, хяналт тавих
Зах зээлд хэрэглэгчдэд хүрч байгаа урамшуулалт хөтөлбөрүүдийн гүйцэтгэлийг дата мэдээлэл боловсруулан хяналт хийх, бизнес шинжилгээний аргуудыг ашиглан судалгаа, анализ хийж дүгнэлт гаргах, санал боловсруулах, танилцуулах
Тухайн аймгийн байгууллагын борлуулалтын зах зээлийг тэлэх, борлуулалтын болон шинэ хэрэглэгчийн төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжүүлэх, харилцагч байгууллагуудын сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгаж борлуулалтын сувгуудаар дамжуулан байгууллагын онцлог хэв маягт тохирсон найдвартай үйлчилгээг байгууллагын хэрэглэгчдэд хүргэх
Орон нутгийн салбараар үйлчилгээ авч буй хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, урамшууллын талаар үнэн зөв мэдээллийг өгөх, үйлчилгээний стандартад нийцсэн хурдан шуурхай, найрсаг үйлчилгээ үзүүлэх, борлуулалт хийх, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгах
Компаний нүүр царай болж, хэрэглэгчид үйлчилгээний стандартад нийцсэн, хурдан шуурхай,найрсаг үйлчилгээг үзүүлж, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөрт байлгах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
Байгууллагын хэрэгцээ шаардлагад тулгуурласан зах зээлийн судалгаа хийх, Байгууллагын хэрэглэгчдэд зориулсан бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, Шийдлийг боловсруулж, технологийн хөгжилд нийцүүлэн байнгын хөгжүүлэлтийг хийх
Компанийн мобайл апп болон веб хөгжүүлэх, сайжруулалт, шинэчлэлтийг хийх
Компанийн хэмжээнд нөлөөлж болзошгүй эрсдэлүүдийг тодорхойлох, үнэлэх, эрсдэлийн менежментийг хэрэгжүүлэх, удирдахад дэмжлэг үзүүлэх
Контентийн төсөл, хөтөлбөр, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хөгжүүлэх, түүнтэй холбоотойгоор судалгаа шинжилгээ хийж дүгнэлт гаргах, хэрэглэгч болон хамтрагч байгууллагуудын хэрэгцээ, сонирхолд нийцсэн хөтөлбөр, урамшууллын төлөвлөгөө гарган хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллах, гүйцэтгэлийг үнэлж тайлагнах
Маркетингийн шинэ технологийн трендийг тогтмол судалж, критив технологийн шийдлийг гаргах, судлах, хэрэгжүүлэх, гүйцэтгэл хариуцах
Контентийн трендийг тогтмол судалж, нэгжийн хэмжээнд сургалт хөгжлийг хариуцах, групп компанийн брэндүүдийн контент бодлого, чиглэл тодорхойлж, урт хугацаанд хэрэгжүүлэх төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллах
Компанийн болон брэндүүдийн нэр хүнд, имиджийг дэмжих ПиАр-ын батлагдсан стратеги, төлөвлөгөөний дагуу гүйцэтгэлийг хариуцан ажиллах
Компанийн нийт ажилтнуудын бизнесийн үйл ажиллагаанд шаардлагатай мэдээллийн технологийн дэмжлэгийг үзүүлэх, тоног төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагааг хангах
Бараа бүтээгдэхүүний захиалга боловсруулах, журмын дагуу бараа бүтээгдэхүүн болон ажил үйлчилгээ нийлүүлэх нийлүүлэгчийн судалгаа шинжилгээ хийх, гадаад, дотоод тээвэрлэлт зохион байгуулах, тээврийн хоцрогдол үүсгэхгүй байхаар ажиллах
Төлбөр тооцооны болон нэмэлт үйлчилгээний системүүдийн хэвийн, найдвартай үйл ажиллагааг хангах, компанийн үндсэн болон нэмэлт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний техник шийдлийг төлбөр тооцооны болон бусад системд нэвтрүүлэх, шинэ технологи, үйлчилгээ нэвтрүүлж ажиллах
Лавлах төвөөр хандсан хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллийг стандартын дагуу үнэн зөв хүргэх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Лавлах төвөөр хандсан хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээллийг стандартын дагуу үнэн зөв хүргэх, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Лавлах төвийн дуудлагыг хүлээн авч бүртгэн, мэдээлэл өгч, үйлчилгээ үзүүлэн хэрэглэгчийг халамжлах
Орон нутгийн хэрэглэгчдийн мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийх, өгөгдөл дээр судалгаа, шинжилгээ хийх, боловсруулах
Биллинг системийн хэвийн найдвартай ажиллагааг хангах, системийн өргөтгөл, хариуцаж буй үйлчилгээний шийдлийг боловсруулах, бүтээгдэхүүн урамшууллын тохиргоог хийх, хөгжүүлэх, хэрэглэгчийн төлбөр тооцоог найдвартай, зөв бодуулах
Орон нутгийн хэрэглэгчдэд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээлэл хүргэн ятган борлуулалт хийх, хэрэглэгчийн захиалгыг баталгаажуулж, хугацаа тохирон борлуулалтын ажилтанд шилжүүлэх, суурилуулалт хийгдэж дуусах хүртэлх үйл ажиллагаанд хяналт тавьж ажиллах
Компанийн зорилго, зорилт, стратегийн бодлогод нийцэх хэвлэмэл, дижитал бүх төрлийн сурталчилгаа, аппликейшн, вэб сервис дизайн эх бэлтгэлийг хийх