Телевизийн маркетингийн стратеги, медиа салбарын зорилго зорилтыг тодорхойлох, бодлого төлөвлөгөө боловсруулах, батлуулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих, удирдан зохион байгуулах, контент маркетинг, зах зээлийн шинжилгээ судалгаа хийж телевизийн рейтингийг өсгөх тал дээр анхаарч ажиллах, нэвтрүүлгийн төсөл, танилцуулга боловсруулах, хэрэгжүүлэх, багийг удирдлагаар хангах гэх мэт.
Телевизийн маркетингийн менежмент, бодлогыг тодорхойлох Гадны байгууллагуудтай харилцаа холбоо тогтоож хамтран ажиллах Эфирийн боломжит цагуудад рекламны захиалга авах
- Компанийг хөдөлмөрийн зах зээлд өрсөлдөхүйц, чадварлаг боловсон хүчнээр бүрдүүлэх, хангах - Ажилтны хувийн хэргийн бүртгэл болон бусад бичиг баримтыг холбогдох журмын дагуу бүрдүүлэх - Байгууллагын захиралын тушаал, ажилтны тодорхойлолтыг хөдөлмөрийн хууль, бусад холбогдох дүрэм, журмын дагуу гаргах - Цаг бүртгэлийн журмын дагуу ажилтны цаг бүртгэлийг хянах, хөтлөх - Хүний нөөцийн функцуудыг хэрэгжүүлэх - Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх