Албан бичиг боловсруулах, бүртгэх, бичиг хэрэг хөтлөх, архивын үйл ажиллагааг хариуцах Гүйцэтгэх захирлын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх Оффисын эмх цэгц, ашиглалтад хяналт тавих, хариуцах Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсан бусад ажил үүргүүд
Даатгалын тухай хууль болон үйлчилгээний стандартын дагуу даатгуулагчдыг шаардлагатай зөвлөгөө, мэдээллээр хангаж ажиллах Даатгалын бүтээгдэхүүн үйлчилгээг таниулан сурталчилах, зуучлагч байгууллагуудтай гэрээ байгуулах Хамтран ажиллагч даатгалын зуучлагч нартай тайлан тооцоог сар бүр хийж гүйцэтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүрэг