- Хүний нөөцийн менежментийн үндсэн функциудыг чиг үүргийн дагуу хариуцах. - Хүний нөөцийн ERP системийн талаар мэдлэгтэй бол давуу. - Бусад АБТ-т заагдсан ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх.
Харилцагчидад импортын бараа бүтээгдэхүүнийг нийлүүлэх, захиалга авах, Одоогийн болон боломжит борлуулалтын суваг, бусад худалдааны цэгүүдийг судалж, төлөвлөж, өдөр тутмын ажлын хуваарьт багтаан шинэ харилцагч, үйлчлүүлэгчдийг нэмэгдүүлэх Өдөр тутмын захиалгын тайлан, долоо хоногийн төлөвлөгөө, сар болон жилийн борлуулалтын шинжилгээ зэрэг үйл ажиллагаа, үр дүнгийн тайланг бэлтгэж, удирдлагад танилцуулах Асуудлуудыг судалж, үйлчлүүлэгчдийн гомдлыг барагдуулж шийдвэрлэх, тайлан бэлтгэх, удирдлагад санал дэвшүүлэх Борлуулалтын салбар /хариуцсан бүс нутаг/, үйлчлүүлэгчдийн борлуулалтын бүртгэл хөтөлж, бүртгэл мэдээллээр хангах Шаардлагатай ажил үүргийг гүйцэтгэж, багийн ажилд хувь нэмрээ оруулах Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргүүд