Үндсэн хувилбар
Монгол улс, Улаанбаатар хот, Хан-Уул дүүрэг, Хан-Уул дүүрэг, ажилчдын гудамж Наран түгээлтийн төв

Нээлттэй ажлын байрууд

2019-05-13
МАРКЕТИНГИЙН АХЛАХ МЕНЕЖЕР

Маркетингийн бодлого болон менежментийг боловсруулж төлөвлөх



Маркетингийн  ажилтанг  сургаж дадлагажуулан ажилтны өдөр тутмын үйл ажиллагааг хянах


Бүтээгдэхүүн хуваарилалтыг хариуцан стратеги боловсруулан цэгийн маркетинг хийх


Компанийн бараа борлуулалтын жилийн болон хэтийн төлөвлөгөөтэй уялдуулан маркетингийн төлөвлөгөөг сар, улирал болон борлуулалтын суваг тус бүрээр боловсруулан батлуулах


Өөрийн брэндийн бараа бүтээгдэхүүний Монголын зах зээл дээр эзлэх хувь хэмжээг тодорхойлох, хувь хэмжээний өөрчлөлтөө хянах, өрсөлдөгчийн үйл ажиллагааг судалж, цаашдын үйл ажиллагаанд байнга тусгаж, анхаарч ажиллах


Ижил төрлийн бараа бүтээгдэхүүн импортлон борлуулдаг өрсөлдөгчийн судалгааг сар бүр явуулж байх



Батлагдсан төлөвлөгөөний дагуу цогц маркетингийн хөтөлбөр боловсруулах хэрэгжүүлж үр дүнгийн талаар тайлан бичиж, дүгнэх
Маркетингийн багийг удирдаж ажилтнуудаа чиглүүлэх, манлайлах

2019-05-13
Худалдааны зөвлөх

Эд хөрөнгийн бүрэн хариуцлага хүлээх гэрээний дагуу бараа материалыг зориулалтын дагуу хадгалах, тоо ширхэг, хэмжээ, нэр төрөл, чанарын талаар бүрэн бүтэн байлгаж хамгаалах үүрэг хүлээж ажиллах
- Хариуцаж буй тасгийн барааны хадгалалт, хамгаалалт, борлуулалтыг биечлэн хариуцана


 

2019-05-13
ХУДАЛДААНЫ ТӨЛӨӨЛӨГЧ-/Борлуулагч/-2

-Импортын бараа бүтээгдэхүүнийг нэр төрөл бүрээр өөрийн хариуцсан чиглэлд харъяалагдах сүлжээ болон жижиглэн дэлгүүрүүдэд борлуулах, түгээх,  борлуулалтын тайлан тооцоо гаргах
 

2019-05-07
МЕРЧИНДАЙЗЕР-Өрөлтийн ажилтан-2

Дэлгүүрүүдэд бараа бүтээгдэхүүний өрөлт хийх,ХТ-ийн ажлыг дэмжиж ажиллах
Борлуулалтын цэгүүдэд хяналт тавьж тогтмол эргэх холбоотой ажиллах
-Гадуур борлуулалтын цэгүүдэд өрөлт хийх, хянах, шалгах ажил үүрэг гүйцэтгэнэ
 

2019-05-06
Агуулахын нярав /Гоо сайханы/

-Бараа бүтээгдэхүүний агуулахаас цаг хугацаанд нь түгээлтэд гаргах
-Барааны бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах

2019-05-06
МАРКЕТИНГИЙН МЕНЕЖЕР-2

 







Маркетингийн бодлого болон менежментийг боловсруулж төлөвлөх







Компанийн бараа борлуулалтын жилийн болон хэтийн төлөвлөгөөтэй уялдуулан маркетингийн төлөвлөгөөг сар, улирал болон борлуулалтын суваг тус бүрээр боловсруулан батлуулах


Өөрийн брэндийн бараа бүтээгдэхүүний Монголын зах зээл дээр эзлэх хувь хэмжээг тодорхойлох, хувь хэмжээний өөрчлөлтөө хянах, өрсөлдөгчийн үйл ажиллагааг судалж, цаашдын үйл ажиллагаанд байнга тусгаж, анхаарч ажиллах


Ижил төрлийн бараа бүтээгдэхүүн импортлон борлуулдаг өрсөлдөгчийн судалгааг сар бүр явуулж байх


Батлагдсан төлөвлөгөөний дагуу цогц маркетингийн хөтөлбөр боловсруулах хэрэгжүүлж үр дүнгийн талаар тайлан бичиж, дүгнэх

Ажлын байрны зарууд

  1. МАРКЕТИНГИЙН АХЛАХ МЕНЕЖЕР5 сарын 13. 14:56
  2. Худалдааны зөвлөх5 сарын 13. 14:06
  3. ХУДАЛДААНЫ ТӨЛӨӨЛӨГЧ-/Борлуулагч/-25 сарын 13. 11:31

Фэйсбүүк хуудас

© Наран косметикс ХХК. 1995-2019 он

Монголын ажлын байрны төв сүлжээ.

Biznetwork.mn

Copyright © 2008-2019.