Аудитын төлөвлөгөө гаргах Дотоод аудитын төлөвлөгөөны дагуу компанийн нэгжүүд, процесуудад аудит хийх, аудитын дүгнэлт, зөвлөмж гаргах Аудитын чиг үүргийг мэргэжлийн болон олон улсын стандартын түвшинд, үр дүнтэй хэрэгжүүлэх Компанийн үйл ажиллагааг сайжруулахтай холбоотой процесс загварчлах, хянах, зурах, сайжруулах, автоматжуулах, анализ дүгнэлт хийх
Харилцагч болон даатгалын гэрээний бүртгэлийг хариуцан ажиллах Харилцагчдад борлуулалтын дараах үйлчилгээг хүргэхэд дэмжин ажиллах Дата мэдээллийн стандартчилал, бүртгэл, төлбөр тооцооны нийлэлт Гэрээ, түүнтэй холбоотой баримт бичгийн хадгалалт, архивлалт
Борлуулалтын бодлого, стратеги төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, даатгалын хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрд нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах
Борлуулалтын бодлого, төлөвлөгөөний дагуу зорилтот харилцагчийн тоо, хураамжийг нэмэгдүүлэх Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шат бүрт нарийвчилсан мэдээллийг бааз хөтлөн явах Дотоод үйл ажиллагааг сайжруулах, бусад газар, хэлтэстэй хамтарч ажиллах