- Монгол Улсын хууль тогтоомж, ХААН Банкны дотоод хэм хэмжээг (бодлого, дүрэм, журам зэрэг зохицуулалтын баримт бичиг, тушаал, шийдвэр, санамж зэрэг) дагаж мөрдөнө; - Харилцагч нарт банкны зээл болон бусад бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар танилцуулж, санхүүгийн зөвлөгөө өгөх, борлуулах. Банкны эрх ашиг, ёс зүйг өндөрт тавьж ажиллах; ХААН Банкны бүхий л бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай мэдлэгээ байнга сайжруулж, харилцагчид мэдээллийг аль болох энгийн ойлгомжтой байдлаар өгөх, цахим банкны хэрэглээг харилцагч бүрт сурталчлан таниулах; - Удирдлагуудаас өгсөн үүрэг даалгаврыг цаг алдалгүй биелүүлэх, нэгжийн зээлийн хугацаа хэтрэлт, зээлийн үйл ажиллагаанд тогтмол хяналт тавьж, зөрчлийг арилгахад байнга анхаарч ажиллах; - Нэгжийн зах зээл эзлэлтийг нэмэгдүүлэхийн тулд одоогийн харилцагч нараа халамжлах, уялдаа холбоотой байх, шинэ харилцагчийг татах, банкны харилцагчийн үйлчилгээг өндөр түвшинд үзүүлэх;
Харилцагчийг угтан авч бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх, санал болгох, харилцагчийн үйлчилгээний өндөр түвшинд, түргэн шуурхай үйлчилгээ үзүүлэх.
Өгөгдөлд дүн шинжилгээ хийх, кредит скоринг болон бусад зээлийн загварууд боловсруулах, сайжруулах, тасралтгүй ажиллагааг бүрэн хангаж ажиллах.
Хариуцсан зээлийн багцын чанарт нөлөөлөгч хүчин зүйлсийг тодорхойлж, эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, эрсдэлийг бууруулах, багцын эрсдэлийг хүлээн зөвшөөрөх түвшинд оновчтой удирдах
ХААН Банкны технологийн платформуудыг энгийн, оновчтой шийдлээр зохион байгуулахад чиглэн, мэдээлэл технологийн төсөл, хөтөлбөрүүдийн шийдлийн архитектурыг хөгжүүлэх, үүнтэй холбоотой стандарт, хяналтын тогтолцоог хангаж ажиллах
Дижитал бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн багт хэрэгжиж буй дижитал бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлж зах зээлд нэвтрүүлэх, сайжруулах үйл ажиллагаатай холбоотой хэрэгжиж буй программ хангамжийн төсөл, түүний сайжруулалт хэрэгжүүлэлтэнд хяналт тавих, дэмжлэг үзүүлэх, туршилт хийх болон скрам багийг удирдан зохион байгуулах, нэвтрүүлсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг банкны холбогдох газар, нэгжүүдэд хүлээлгэн өгөх ажлыг удирдан зохион байгуулах
ХААН Банкны бизнесийн үйл ажиллагаа явагдаж буй системүүдийн Дата платформуудын найдвартай, бизнесийн тасралтгүй, хэвийн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллана.
Ажилтнуудын эрүүл мэндийн боловсролыг дээшлүүлэх, зөвлөгөө өгөх, халдварт болон халдварт бус өвчнөөс урьдчлан сэргийлэхэд дэмжлэг үзүүлэх, ажилтнуудад эрүүл мэндийн өдөр тутмын болон яаралтай тусламж үзүүлэх
Харилцагч нарт банкны зээл болон бусад бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар танилцуулж, санхүүгийн зөвлөгөө өгөх борлуулах. Банкны эрх ашиг, ёс зүйг өндөрт тавьж ажиллах; Нэгжийн зах зээл эзлэлтийг нэмэгдүүлэхийн тулд одоогийн харилцагч нараа халамжлах, уялдаа холбоотой байх, шинэ харилцагчийг татах, банкны харилцагчийн үйлчилгээг өндөр түвшинд үзүүлэх;
Харилцагч нарт банкны зээл болон бусад бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар танилцуулж, санхүүгийн зөвлөгөө өгөх борлуулах. Банкны эрх ашиг, ёс зүйг өндөрт тавьж ажиллах;
Цахим сувгаар зээлийн хүсэлт өгч эрх нь тогтсон харилцагчтай холбогдож цаг товлох, холбогдох гэрээг байгуулах, онлайн зээлийн хувийн хэргийн хадгалалт, хамгаалалтыг хариуцан ажиллах;
Үйлчилгээний нэгдсэн төвд хандсан харилцагчдад бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээлэл өгөх, үйлчилгээ үзүүлэх, харилцагчид тулгарсан асуудлыг анхан шатанд шалгах, бүртгэх
Харилцагчдад бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ борлуулах, харилцагчийн үйлчилгээг өндөр түвшинд үзүүлэх
ХААН Банкны харилцагчийн үйлчилгээ болон үйл ажиллагаа явуулахад ашиглагдаж буй систем, програм хангамж, түүнтэй холбоо бүхий бизнесийн тасралтгүй хэвийн үйл ажиллагааг ханган ажиллах нөхцөл байдлыг бүрдүүлэх үүднээс тухайн програм хангамж, систем дээр хийгдэж буй өөрчлөлт, сайжруулалт, шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чанарыг хангаж ажиллах ба сайжруулалтыг тогтмол хэрэгжүүлэх
МТ-ийн аудитор нь банкны дотоод хяналт, эрсдэлийн удирдлага, засаглалын тогтолцооны зохистой, үр дүнтэй, үр өгөөжтэй байдалд мэргэжлийн стандартууд, шинэлэг арга барилыг ашиглан мэдээллийн технологийн систем, дэд бүтэц, мэдээллийн аюулгүй байдалд хараат бус үнэлгээ, дүгнэлтүүдийг хийж, санал зөвлөмж өгөх, дотоод аудитын үйл ажиллагааг сайжруулахад чиглэсэн систем хөгжүүлэлт, аудитад шаардлагатай судалгаа шинжилгээ, мэдээлэл боловсруулалтыг хийж хэрэгжүүлэх
МТ-ийн Өөрчлөлтийн удирдлагын процессийг хариуцан, удирдан зохион байгуулж, журмын хэрэгжилтэнд хяналт тавин ажиллана, МТ-ийн Асуудлын удирдлагын процессийг хариуцан, удирдан зохион байгуулж, журмын хэрэгжилтэнд хяналт тавин ажиллана, МТ-ийн үйлчилгээний менежментийн аргачлал, процессийн талаар хамтран ажиллагч нар, техникийн багуудад тогтмол танилцуулга хийн, хэрэгжилтийн түвшинг сайжруулахад анхаарч ажиллана, Бодлого, үйл ажиллагааны нэвтрүүлэлтэд ITIL, COBIT зэрэг олон улсын мэдээллийн технологийн менежментийн шилдэг, шалгарсан арга туршлагуудыг судлах, танилцуулах, нэвтрүүлж ажиллана,
Бизнес эрхлэгч нарт зориулсан шинэ бүтээгдэхүүн хөгжүүлэх, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн баримт бичиг дээр ажиллах, борлуулалтыг чиглүүлэн удирдах, төлөвлөгөө гаргах, үйл ажиллагааг хянах удирдах, зохицуулагч байгууллагуудтай хамтран ажиллах, хууль журмын хангалтыг хянаж ажиллах, шаардлагатай дата анализ, прогноз тооцоолол хийх
ХААН Банкны бүхий л бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай мэдлэгээ байнга сайжруулж, харилцагчид мэдээллийг аль болох энгийн ойлгомжтой байдлаар өгөх, цахим Банкны хэрэглээг харилцагч бүрд сурталчлан таниулах;