Гал тогооны үйл ажиллагаанд бүхэлд нь туслалцаа үзүүлэх, Ерөнхий Тогоочтой хамтарч ажиллах; Хоолны цэс шинэчлэн гаргах, өртөг тооцох, шинэ хоол зохион бүтээж хөгжүүлэх; Тусгай арга хэмжээ зохион байгуулах болон туслан дэмжих; Хоолны стандарт амт чанарыг Кемпински стандартын дагуу мөн таван одтой рестораны стандартын түвшинд байлгах мөн хэрэглэгдэж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний цогц мэдлэгтэй байх дээр анхаарах;
Гал тогооны үйл ажиллагаанд бүхэлд нь туслалцаа үзүүлэх, Ерөнхий Тогоочтой хамтарч ажиллах; Хоолны цэс шинэчлэн гаргах, өртөг тооцох, шинэ хоол зохион бүтээж хөгжүүлэх; Тусгай арга хэмжээ зохион байгуулах болон туслан дэмжих; Хоолны стандарт амт чанарыг Кемпински стандартын дагуу мөн таван одтой рестораны стандартын түвшинд байлгах мөн хэрэглэгдэж буй бүтээгдэхүүн үйлчилгээний цогц мэдлэгтэй байх дээр анхаарах;
The Director of Sales is the head of the sales department in charge of training and supervising of the hotel´s sales team. The Director of Sales works closely with the General Manager to determine appropriate sales strategies in all market segments towards maximizing the hotel revenues. This role is also responsible for a maximum of occupancy of conferences and banquettes in order to optimize general business opportunities. Work closely with all professional sales team members in the preparation of personal sales goals on a monthly, quarterly and annual basis and complete a report and analysis at the end of each month. Prepare and submit relevant administration in a timely and accurate manner such as sales call schedules, sales call reports, monthly reports of the sales team to General Manager. Additional responsibilities and tasks can be added at any time according to the needs of the business and of the hotel.
Кемпински зочид буудлын стратеги төлөвлөгөөний дагуу бизнесийн ашиг орлогыг нэмэгдүүлэх, харилцагч байгууллагуудтай харилцаа, хамтын ажиллагааг өргөтгөн ажиллах, үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээнд нийцсэн бүтээгдэхүүнээр үйлчлэх, байгууллагийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчилан таниулах, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжинд нийцсэн үйлчилгээ үзүүлэх. To work closely with the Sales & Catering department and establish a good rapport to ensure successful flow of communication Борлуулалт, нийтийн хоолны хэлтэстэй нягт хамтран ажиллаж, харилцааны амжилттай урсгалыг хангах Solicit existing and potential customers and follow up established accounts on regular basis by phone, by correspondence or by personal contact.Одоогийн болон боломжит харилцагчдад тогтмол мэдээлэл хүргүүлж холбоо харилцааг бэхжүүлэх Negotiate with all customers and send out offers/contracts regarding individual and group business.Харилцагчаас захиалгын талаар мэдээллийг авч санал илгээн хэлэлцээр хийж гэрээ байгуулах Manage the BEO ( Banquet Event Order) operations specified in the job description Кемпински зочид буудлын тогтоосон бизнес, төсөв болон маркетингийн ажиллагааны дагуу хүлээн авалтыг удирдан зохион байгуулах, хянах
Responsible for Banquet Waiter / Waitress and call-in staff Execute and demand the team to execute the highest level of service and set-up standards at all times. Be able to lead the service and act as a role model to the team. Be knowledgeable of all services and products offered by the hotel. Identify errors and correct them as required during set-up, service and breakdown of operations. Establish rapport with guests and meeting organizers to ensure satisfaction and personalized service.
To provide timely and accurate information and work together with the executive team in order for the hotel to run profitably and within the legal and corporate guidelines to maximize the use of the resources available and maintain a control over revenues and costs and help ensure that the hotel objectives are met. Responsible for supporting, mentoring and developing the finance staff. Responsible for developing the annual business plan together with the General Manager and Executive Committee. Responsible for conducting monthly P&L meetings. Responsible for monitoring and controlling all revenues and expenses and making the corresponding recommendations when needed. Responsible for reviewing the cash position of the hotel in order to optimize the use of funds.