Төлөвлөгөөт борлуулалт хийх, шинэ харилцагчийг нэмэгдүүлэх, зах зээлийг тэлэх бодлогод борлуулалтын багийн гишүүн болж ажиллах Судалгаа шинжилгээ хийх, борлуулалтын дотоод үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, Тендерийн бичиг баримт дээр ажиллах, шаардлагатай тохиолдолд орчуулга хийх
- Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах. - Хурал, уулзалт, үйл ажиллагаа төлөвлөх, зохин байгуулах, тайлагнах. - Албан бичиг боловсруулах, хөтлөх, архивлах. - Оффисын хангамж болон санхүүгийн анхан шатны бүртгэл хөтлөх. - Хүний нөөцийн үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх - Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан ажил үүрэг гүйцэтгэнэ.
Төлөвлөгөөт борлуулалт хийх, шинэ харилцагчийг нэмэгдүүлэх, зах зээлийг тэлэх бодлогод борлуулалтын багийн гишүүн болж ажиллах Судалгаа шинжилгээ хийх, борлуулалтын дотоод үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, Тендерийн бичиг баримт дээр ажиллах, шаардлагатай тохиолдолд орчуулга хийх