Аялал жуулчлалын салбарын судалгаа, өөрсдийн салбартаа эзлэх байр сууриа үнэлэн борлуулалт хийх боломжуудыг судлан бизнесийнхээ нөөц боломжийг тогтоох Гадаад, дотоод аяллын бодлого боловсруулах, төлөвлөх, шинээр аялал санаачлах, хамтран ажиллах түншүүдтэй холбоо тогтоох Аялал жуулчлалын салбарын өрсөлдөгч, чиг хандлагын судлага хийн өөрсдийн аяллын бүтээгдэхүүнийг сайжруулах, шинэ бүтээгдэхүүн бий болгох Албаны тайланг нэгтгэн, дүн шинжилгээ хийх Аяллын борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрэх арга хэрэгслүүдийг тодорхойлох, удирдан чиглүүлэх Төлөвлөгөө, үйлчилгээний стандартыг бий болгон үйлчилгээний чанарыг хадгалан үлдэх, сайжруулах Аялал жуулчлалын салбарт болж буй хурал зөвлөгөөн сургалт семинарт төлөөлөн оролцож үйл ажиллагааны талаар удирдлагуудад уламжилж мэдээлэл солилцох, үйл ажиллагаандаа уялдуулах Аяллын шинэ хөтөлбөр чиглэл боловсруулж, зардал, үр ашгийн тооцоолол хийж, аялалыг амжилттай зохион байгуулах Аялагчдын аюулгүй байдлыг хангах, аяллын явцад холбогдох хяналтыг тавих, асуудал гарсан тохиолдолд цаг алдалгүй холбогдох арга хэмжээг авах Гүйцэтгэх захирал, удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг хугацаанд нь түргэн шуурхай биелүүлэх