Компанийн маркетингийн бодлого, зорилго зорилтын хүрээнд судалгаа хийх, боловсруулах, гүйцэтгэх Борлуулалтыг нэмэгдүүлэхшинэ санаа, контент боловсруулан хэрэгжүүлэх
- Бүтээгдэхүүний зах зээлийг судлан компанийн өрсөлдөх чадварыг сайжруулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, өрсөлдөх чадвар, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх - Борлуулалт, маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, нэгтгэн дүгнэх - Борлуулалтын сувгуудын борлуулалт, үйл ажиллагааг төлөвлөх, хянах, төлөвлөгөөг биелүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах, гүйцэтгэх - Борлуулалтын тоо мэдээг нэгтгэн танилцуулах, дүн шинжилгээ, анализ хийх - Борлуулалтын ажилтнуудыг сургах хөгжүүлэх, өдөр тутмын ажил үүргийг хуваарилах, гүйцэтгэлд хяналт тавих, идэвхижүүлэх, манлайлах