Компанийн бизнес хөгжлийн стратеги боловсруулж, хөгжүүлэх, нэвтрүүлэх. Компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг сайжруулах, санхүүгийн өсөлт авчрах Шинэ бизнес, зах зээлийн боломжуудыг олж илрүүлэх. Шинэ стратегийн түншлэлийг бий болгох, бүтээгдэхүүн, концепц хөгжүүлэх Маркетингийн рэбрэндингийн ажлыг гардан гүйцэтгэх. Дизайн болон креатив багуудтай байнга хамтран ажиллаж байгууллагын соёл, философийг брэндийн шинэчлэлд шигтгэж өгөх Бизнесийг өсөхөд шаардлагатай хамтран ажиллагч байгууллага, сонсогч, түншүүд болон салбарын тоглогчидтой сайн харилцааг бэхжүүлэх Маркетингийн судалгаа хийх, дүгнэх. Судалгаан дээрээ суурилж стратегийн шийдвэрүүдийг тодорхойлох Удирдлагын баг, хөрөнгө оруулагч нартай хамтран ажиллаж алсын хараа, стратеги, зорилтуудыг тодорхойлох