Байгууллагын албан хэрэг хөтлөлт, архивын үйл ажиллагааг заавар, журмын дагуу хөтлөн явуулах, хууль тогтоомж, стандартыг мөрдүүлж ажиллах, хяналт тавих, арга зүйн удирдлагаар хангах, удирдлагын үйл ажиллагааг баримтжуулах Ажилтнуудын өдөр тутмын бүртгэл, цаг бүртгэлийг хариуцах Бусад газар, хэлтсүүдтэй холбоотой бичиг хэргийн ажлуудыг хийж гүйцэтгэх Холбогдох хэлтсийн 7 хоног болон сар бүрийн тайланг нэгтгэх Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Байгууллагын хэмжээний төлөвлөгөөт болон төлөвлөгөөт бус ажлуудад оролцох; Шууд удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаварыг гүйцэтгэх