Харилцагчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах; Санал хүсэлт, гомдол хүлээн авах шийдвэрлэх; /лавлах утас, сошиал FB, instagram хуудас хөтлөлт хийх/ Хэрэглэгчидтэй эргэх холбоо тогтоох, түгээмэл асуултууд дээр мэдээллийн сан үүсгэх; Нэмэлт асуулт хариулт, сайжруулалтын хүсэлтийг бүртгэж аван удирдлагад танилцуулах
КоллПро ХХК-ийн Захиргаа, хүний нөөцийн багт нэгдэн, хамтран ажиллах таныг ажилд урьж байна. Байгууллагын хэмжээнд мөрдөгдөж буй баримт бичгийг хариуцан ажиллах Байгууллагын үйл ажиллагааны хүрээнд хийгдэж буй хурал, уулзалт эсвэл дотоод үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, зохион байгуулах Компанийн албан бичиг, гэрээний хөтлөлтийг хариуцан ажиллах Оффисын өдөр тутмын найдвартай, хэвийн үйл ажиллагааг хангах Мөрдөгдөж буй дүрэм журмыг ажилтнуудад мөрдүүлэх, хэрэгжилтэнд хяналт тавих;
Байгууллагын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхтэй холбоотой шинэ санал санаачилга гарган ажиллах Харилцагч байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой дэмжлэг үзүүлэх, шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний хөгжүүлэлтийн төсөлд санал оруулах
Харилцагч байгууллагын үйлчилгээтэй холбоотой техник хүсэлтийг түргэн шуурхай алдаагүй шийдвэрлэх Үйлчилгээний ашиглалтын хэвийн үйл ажиллагааг хангах, харилцагч байгууллагын санал, хүсэлтийг тухай бүр шийдвэрлэж техникийн холболт тохиргоог хийх, дэмжлэг үзүүлэх, найдвартай ажиллагааг хариуцах
Компанийн маркетингийн идэвхжүүлэлт, брэндингийн хүрээнд хийгдэх, сошиал контент болон бусад хэвлэлийн эх бэлтгэлтэй холбоотой ажлуудыг хийж гүйцэтгэх
B2B, B2C мобайл аппликэйшн хөгжүүлэлт хийх Програм хангамж, системийн хөгжүүлэлт хийх
LIME-н Хэрэглэгчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл өгч, санал гомдлыг хүлээн авч асуудлыг шийдвэрлэж өгнө Бүтээгдэхүүнтэй холбоотой санал шийдэл гаргах, асуудал шийдвэрлэх чадвартай Байгууллага хэрэглэгчийг холбогч болж ажиллах юм. Манай компанийн хэрэглэгчийн үйлчилгээ нь дан ганц утсаар мэдээлэл өгөхгүй нэмэлтээр технологи талдаа үндсэн газар нэгжийн ЦӨМ нь болдог чухал ажлын байр юм.