Хэрэглэгчтэй утсаар болон бусад сувгаар холбогдож, бараа бүтээгдэхүүнээ сурталчилах, мэдээлэл өгч худалдан авалт, бүтээгдэхүүний сонголт хийхэд нь дэмжлэг үзүүлэх, Үйлчлүүлэгчдээс ирж буй дуудлага бүрийг хүлээн авч хариулах, тухай бүр оновчтой мэдээлэл өгч, асуудлыг шийдэх, Хэрэглэгчдийн мэдээллийг мэдээллийн санд бүртгэх, нарийвчилсан бүртгэл хөтлөхөөс гадна мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийх, санал дүгнэлт боловсруулах, үр дүнг хянах
Харилцагчийн хүсэлт, асуудлыг шийдвэрлэх /гомдол шийдвэрлэх/ Харилцагчийг халамжлах стратегит мониторинг хийх Харилцагчийн эрэлт хэрэгцээнд тохирсон сургалтыг зохион байгуулах Харилцагчдад зориулсан нэгдсэн арга хэмжээ зохион байгуулах Inbound багт супервайзинг хийх Харилцагч байгууллагуудад олгох урамшууллын системийг гардаж, хариуцаж хэрэгжүүлэх СRM төслийг хэрэгжүүлэх, CRM-г хариуцаж ажиллах
Дэлхийн алдартай брэнд бүтээгдэхүүн, техник хэрэгсэл борлуулах, сурталчилах, зах зээлд таниулах (цахилгаан үүсгүүр, зам барилгын том оврын тоног төхөөрөмж) Худалдан авагчтай гэрээ хэлцэл хийх, шинэ хэрэглэгч татах, хуучин харилцагчидтай тогтоосон харилцааг улам өргөжүүлэх, "care" хийх Ажлын байранд тусгасан бусад ажил үүрэг