Зорилтот зах зээлийг тодорхойлох, түүнд нийцсэн бүтээгдэхүүн, маркетингийг хэрэгжүүлэх, харилцагчдын тоо, эх үүсвэрийг нэмэгдүүлэх; Банкны зорилтот харилцагч нартай уулзалт зохион байгуулах, тэдний эрэлт хэрэгцээнд нийцсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгох, найдвартай харилцагчдыг банканд татах; Банкны бусад бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах замаар эргэх холбоог сайжруулах, тогтвортой, үр ашигтай хамтын ажиллагааг бий болгох;
Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,
Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,
Тээвэр Хөгжлийн банкны “Харилцагчийн үйлчилгээний нэгдсэн стандарт”-ыг нийт салбар, нэгж ажилтнуудад мөрдүүлэх; Банкны ХҮА, ХҮАА, Харилцааны менежерүүд, харилцагчийн үйлчилгээний төвийн операторуудад банкны харилцагчийн үйлчилгээний бодлого, стандартыг таниулан сурталчлах, сургах, тайлан мэдээ бэлтгэх; Харилцагчийн үйлчилгээтэй холбоотой бүхий л төрлийн сургалт, зөвлөгөөгөөр хангаж ажиллах; Харилцагч чанартай сайн үйлчилгээ авахад саад болж байгаа асуудал, гомдлыг илрүүлэх, бүртгэх, шийдвэрлүүлэх тал дээр хяналт тавих,
Салбар, нэгжүүдийн хэвийн үйл ажиллагаагаар хангахад хяналт тавих, удирдан зохион байгуулах; Салбарт хэрэгжих бодлого, журмыг боловсруулах, хэрэгжүүлэхэд гарах процесст дэмжлэг үзүүлэх, аливаа эрсдэлийг бууруулах, урьдчилан сэргийлэх байдлаар салбарын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх; Харилцагчийн үйлчилгээний стандарт, түүний хэрэгжилт, дотоод хяналтын зөв тогтолцоо бүрдүүлэн салбарын ажилтнуудын сэтгэл ханамж, ажлын бүтээмж болон борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэн гүйцэтгэлд хяналт тавих; Салбарын болон газар, хэлтсийн ажилтнуудын ур чадварыг нэмэгдүүлэх, хөгжүүлэхтэй холбоотой нэгдсэн бодлого болон сургалтыг хэрэгжүүлэх, зохион байгуулах;
Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх;
Үйл ажиллагааны эрсдэлийг тодорхойлох, илрүүлэх, үнэлэх, хэмжих, хянах, тайлагнах. Үйл ажиллагааны эрсдэлийн бодлого, журам, арга аргачлалуудыг хөгжүүлж сайжруулах. Эрсдэлээс урьдчилан сэргийлэх, учирсан эрсдэлээс хүлээж болзошгүй хохирлыг бууруулах талаар эрсдэлийн үнэлгээ, дүгнэлт гаргах, холбогдох нэгжүүдэд анхааруулга, зөвлөмж өгөх, хэрэгжилтэд хяналт тавих. Удирдлагын шийдвэр гаргах процесст шаардлагатай мэдээ мэдээлэл, судалгаа шинжилгээгээр хангах.
Банкны зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх зорилттой уялдуулан шаардлагатай судалгаа шинжилгээг бэлтгэж, шинээр цахим бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг нэвтрүүлэх, нэвтрүүлсэн цахим бүтээгдэхүүн үйлчилгээг тасралтгүй сайжруулах, шинэчлэх; Цахим банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлж тэдгээрийн хоорондын уялдааг сайжруулах замаар борлуулалтыг дэмжих зорилгоор банкны орлого, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажиллах; Цахим банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээл, хэрэглэгч, өрсөлдөгч, хөгжлийн чиг хандлагыг судлах, дүн шинжилгээ хийх, төсөл, санал боловсруулан танилцуулах, төлөвлөгөө гаргах;
Банкны санхүүгийн удирдлагын тогтмол давтамжтай гүйцэтгэлийн тайлан, мэдээг бэлтгэх, Банкны санхүүгийн төлөвлөлт, төсвийн удирдлагыг боловсронгуй болгох, үр ашигтай байдалд хяналт тавих Санхүүгийн судалгаа шинжилгээ хийх, гадаад дотоод орчин, зах зээлийн нөлөөг тогтмол судалж, илтгэн тайлагнах Санхүүгийн удирдлагын тайлан, мэдээг хөгжүүлэх, автоматжуулах
• Банкны зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх зорилттой уялдуулан шаардлагатай судалгаа шинжилгээг бэлтгэж, шинээр төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг нэвтрүүлэх, үнийн бодлогыг тодорхойлж холбогдох албан тушаалтнаар батлуулах, холбогдох нэгжүүдтэй хамтран ажиллах;• Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний үйл ажиллагааны процессыг тодорхойлж тэдгээрийн хоорондын уялдааг сайжруулах замаар үйл ажиллагааны өртөг, эрсдлийг бууруулах арга хэмжээг авч борлуулалтыг дэмжих зорилгоор банкны орлого, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажиллах;• Төлбөрийн картын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээл, хэрэглэгч, өрсөлдөгч, хөгжлийн чиг хандлагыг судлах, дүн шинжилгээ хийх, төсөл, санал боловсруулан танилцуулах, төлөвлөгөө гаргах;
Веб, мобайл аппликэйшн хөгжүүлэх Хариуцсан системийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах
Банкны нягтлан бодох бүртгэл хөтлөлт, санхүүгийн тайлагналын үйл ажиллагаанд дотоод хяналт хийх, Нягтлан бодох бүртгэлийн журам, заавар боловсруулах, СТОУС, НББОУС, хууль тогтоомжийг хэрэгжүүлэхтэй холбоотой судалгаа, хөгжүүлэлт хийх, Бүртгэлийн ажилтнуудыг сургах, сургалтын материал, гарын авлага боловсруулах.
Банкны эрхэлж буй үйл ажиллагаанд учирч болзошгүй хууль, эрх зүйн эрсдэлээс сэргийлэх, Учирсан эрсдэлийн үр нөлөөг бууруулах чиглэлээр хууль, эрх зүйн арга хэмжээг хэрэгжүүлэн ажиллах, Хууль зүйн зөвлөгөө, эрх зүйн туслалцаа үзүүлэх, Өдөр тутмын гарч буй шийдвэр, бодлогын бичиг баримт, гадагшаа хандсан албан тоотуудад эрх зүйн дүгнэлт өгөх
-Зам, тээврийн чиглэлийн аж ахуйн нэгжүүдтэй холбоо харилцаа тогтоох, харилцах, -Үр ашигтай хамтын ажиллагаа бий болгох -Гэрээ хэлэлцээр хийх -Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан үүрэг
Зээл, зээлтэй адилтгах активын саналд зээл болон зээлдэгчийн эрсдэлийг үнэлэх, тооцоолол судалгаа хийх, журам заавар боловсруулах, хэрэгжилтэнд хяналт тавих, эрсдэлийг бууруулах, хязгаарлах, сэргийлэхэд чиглэсэн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах
Харилцагчийн бүх төрлийн бэлэн ба бэлэн бус гүйлгээг үйлчилгээний стандартын хүрээнд чанартай гүйцэтгэх, харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, түүний хүү, шимтгэлийн ерөнхий нөхцөл, тавигдах шаардлагын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх, сурталчлах, борлуулалт хийх зэргээр харилцагчдын сэтгэл ханамжид нийцсэн харилцагчийн үйлчилгээг үзүүлэх; Харилцагчид бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах, төлөвлөгөөг биелүүлэх,