Үндсэн хувилбар

Нээлттэй ажлын байрууд

2018-11-17
Татан авалтын мэргэжилтэн- Англи, Хятад хэлтэй

- Татан авалтын захиалга, түүнтэй холбоотой ачилт, тээвэрлэлт, төлбөр тооцооны асуудлыг хуваарийн дагуу цогцоор зохион байгуулах
- Барааг сааталгүй, төлөвлөсөн хугацаанд импортлохын тулд барааны ачилт, тээвэрлэлтийг тээвэр зуучтай хамтран шуурхай бөгөөд оновчтой байдлаар зохион байгуулах
- Гадаад бэлтгэн нийлүүлэгчтэй байнгын холбоо, харилцаатай байж, тэднийг шаардлагатай мэдээллээр хангах
-Гадаад бэлтгэн нийлүүлэгч, түнштэй компанийн нэрийн өмнөөс төлөөлж асуудлыг шийдвэрлэх замаар цаашдын хамтын ажиллагааг өргөжүүлэн ажиллах
- Гадны зочид төлөөлөгчдийг хүлээн авч уулзах, уулзалтыг зохион байгуулах, тайлан мэдээлэл бэлтгэх

2018-11-19
Маркетингийн мэргэжилтэн /Орос хэлтэй/

- Хариуцсан брэндүүдийн борлуулалтын суваг бүрт чиглэсэн маркетинг, идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөөг хэрэглэгчийн судалгаа, тухайн сарын борлуулалт дээр үндэслэн нарийвчлан боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хянах, тайлагнах

- Категорийг хөгжүүлэх тал дээр байнга шинэ, шинэлэг санал, санаачлага гаргаж, бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах

2018-11-19
Худалдааны төлөөлөгч /Эрдэнэт хот/

- Бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулж, худалдах, шинээр харилцагч нээх, барааг харилагчдад сурталчлан таниулах, өрөлт хураалт хийх, бараа материалын бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах, борлуулалтын сар бүрийн идэвхжүүлэлтийг хэрэгжүүлэх, борлуулалтын тайлан тооцоог өдөр бүр санхүүд үнэн зөв гаргаж өгөх

2018-11-19
Борлуулалт хариуцсан Ерөнхий менежер

- Брэндийн стратеги хөгжлийг тодорхойлох, брэндийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх
- Харилцагч хэрэглэгчидтэй хамтран ажиллах бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжилтэнд хяналт тавих
- Брэндийн нэр хүнд, тогтвортой байдлыг бий болгох стратеги зорилтуудыг тодорхойлох, төлөвлөгөө боловсруулах, борлуулалтын идэвхижүүлэлт, урамшууллын бодлогын хэрэгжилтийн явцад хяналт тавих
- Хариуцсан брендүүдийн зах зээлийн бодит байдалд тулгуурлан эрэлт хэрэгцээг тодорхойлон борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх, бараа бүтээгдэхүүн захиалга татан авалт нөөцийг оновчтой удирдан, брэндүүдийн зах заал дээрх нэг хүндийг хамгаалах олон нийтэд сурталчлан таниулах үйл ажиллагааг гардан гүйцэтгэх

2018-11-19
Ахлах нягтлан бодогч

- Компанийн санхүүгийн тайлан балансыг бэлтгэх, нэгтгэх, шалгах, тайлагнах
- Удирдлага болон татвар, санхүүгийн байгууллагуудыг шаардлагатай санхүүгийн тайлан, 
   мэдээ мэдээллээр хангах
- Компанийн НББ-ийн бодлого, санхүүгийн заавар, журмуудын хэрэгжилтэнд хяналт тавих
- Тооцооны нягтлангуудын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд чиглүүлэх, удирдан зохион байгуулах
- Татвар болон санхүүгийн тайлан бэлтгэх
 

2018-11-19
Сувгийн маркетингийн мэргэжилтэн-Англи хэлтэй

- Хариуцсан брэндүүдийн борлуулалтын суваг бүрт чиглэсэн маркетинг, идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөөг хэрэглэгчийн судалгаа, тухайн сарын борлуулалт дээр үндэслэн нарийвчлан боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хянах, тайлагнах

- Категорийг хөгжүүлэх тал дээр байнга шинэ, шинэлэг санал, санаачлага гаргаж, бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах

2018-11-14
Байгууллага хариуцсан ажилтан

- Бараа, бүтээгдэхүүнийг өрж байршуулан, эцсийн хэрэглэгчдэд санал болгох
- Тухайн сувгийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд анхаарч ажиллах

2018-11-13
Худалдааны төлөөлөгч /Туршлага шаардахгүй/

- Бараа бүтээгдэхүүнийг борлуулж, худалдах, шинээр харилцагч нээх, барааг харилагчдад сурталчлан таниулах, өрөлт хураалт хийх, бараа материалын бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах, борлуулалтын сар бүрийн идэвхжүүлэлтийг хэрэгжүүлэх, борлуулалтын тайлан тооцоог өдөр бүр санхүүд үнэн зөв гаргаж өгөх

2018-11-13
Маркетингийн менежер

- Бизнесийн зорилго, зорилтын хүрээнд компанийн хэмжээнд бүтээгдэхүүн үйлчилгээний нэр хүнд, цаашид урт хугацаанд эерэг имиджтэйгээр оршин тогтнох маркетинг, брэндингийн зөв, оновчтой бодлого, стратегийг тодорхойлж, хэрэгжүүлэх замаар зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх

- Хариуцсан категори бүтээгдэхүүний зах зээлийн чиг хандлагыг судлан, улмаар тэрхүү эрэлт, хэрэгцээг хангах дэвшилтэт брэнд бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх

- Хариуцсан брэнд бүтээгдэхүүний зах зээл, зорилтот хэрэглэгчийг зөв тодорхойлон, түүнд тохирох маркетингийн хольцийг бүрдүүлэн амжилттайгаар хэрэгжүүлэх

- Брэндийн урт болон богино хугацааны төлөвлөлтийг гаргах

- Бүтээгдэхүүний чанар, хүртээмжийг сайжруулах, ашгийг нэмэгдүүлэх арга замыг судлах

© Таван Богд Интернэйшнл ХХК. 1998-2018 он

Монголын ажлын байрны цорын ганц вэбсайт.

Biznetwork.mn

Copyright © 2008-2018.