Оффисийн цэвэрлэгээ өдөр тутамд хийж гүйцэтгэх, Шаардлагатай үед шууд удирдлагын өгсөн бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх.
Групп-н санхүүгийн үйл ажиллагааг үр ашигтай зохион байгуулах Шийдвэр гаргахад шаардлагатай санхүүгийн мэдээллээр тогтмол хангах Санхүүгийн тайлан мэдээг сайжруулах, автоматжуулах Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нэвтрүүлэхтэй холбоотой үр ашгийн тооцоолол хийх Мөнгөн урсгалын төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлд дүн шинжилгээ хийх гэх мэт АБТ-д заагдсан чиг үүргүүд
*Бизнес болон сурталчилгаанд зориулсан сошиал график дизайныг хийж гүйцэтгэх Хөдөлгөөнт болон хөдөлгөөнгүй графикийн ажлыг бүтээх /нэвтрүүлэг, реклам/ *Эх загварыг хянаж, шаардлагатай өөрчлөлтүүдийг хийх *Дизайны эх загварыг хянаж, удирдлага болон багийн гишүүдтэй ярьж зөвлөлдөх /brand book-н дагуу/ *Контент болон хэвлэлийн захиалгын төлөвлөгөөг хийхийн тулд өмнө нь хийгдэж байсан контент болон зургийг судлах *Контент санаачлага гаргах *Бүтээгдэхүүний зураг авалт хийх *Видео эвлүүлэг хийх *Компанийн өнгө загварыг агуулсан контент бэлтгэх /Guidebook-ийн дагуу/
Харилцагчид нөлөөлдөг процессуудыг тасралтгүй сайжруулах, үүнтэй холбогдох ажлуудыг чанартай гүйцэтгэхэд дэмжлэг үзүүлнэ. Харилцагчийн дуу хоолойг судлах, ойлгох, ойлгуулах Багуудтай үр ашигтай хамтран ажиллахад бүх талаар дэмжиж оролцоно. Тасралтгүй сайжруулалтыг чанартай гүйцэтгэхэд идэвхи, зүтгэлтэй оролцоно.
Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг хэрэгжүүлж, стандартын дагуу харилцагчдад мэдээлэл, зөвлөгөө өгөх, үйлчилгээ үзүүлэх; Холбогдсон харилцагчийн лавлагаа, гомдол,санал хүсэлт, сонирхсон болон хэрэглэж байгаа бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, маркетингийн идэвхжүүлэлтийн хүрээнд хийгдсэн аян, урамшуулалт хөтөлбөрийн бүртгэлийг программд цаг тухай бүрт үнэн зөв алдаагүй бүртгэх; Харилцагчийн үйлчилгээний газартай холбоотой үзүүлэлтийг хянаж, үр дүнг сайжруулах; Орж ирсэн гомдлыг бүртгэж, мэдэгдэх; Шаардлагатай тохиолдолд гомдол, санал, хүсэлтэд хамааралтай газар, нэгжрүү холбогдох; Үндсэн хувийн KPI – аа хэмжиж хянах;
- Харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, NetPay аппликэйшн, дижилтал зээлтэй холбоотой мэдээллийг хүргэж борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, - Сошиал санал хүсэлтэд шуурхай хариу өгөх - Харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх - Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих;
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгийг судлан эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаргуулах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах;Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах.
- Харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, NetApp аппликэйшн, дижилтал зээлтэй холбоотой мэдээллийг хүргэж борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, - Сошиал санал хүсэлтэд шуурхай хариу өгөх - Харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх - Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих;
Carrying out financial duties to enable smooth running of the Financial Department. Exploring the international financial and accounting standards and monitoring systems to implement for company’s operation and keep it accordance with the financial principle. Providing monitoring tips on daily accounting logs. Advice on registration in different cases, standards, tax, and tax regulations. Managing your financial team and organizing job duties and developing effectively them. Supporting Investment Department to create new investment opportunity and making plan and monitoring it. Supervise acquisition and due diligence and negotiate acquisitions Conducting internal audits and arranging external studies to determine whether accounts and records conform to established policies. Participating in management meetings, and new projects and developing strategies Identifying any issues or risks and informing the relevant authorities Collecting, keeping custody, and disbursing of funds and instituting procedures for effective budgetary control
1. Компанид нэвтрүүлсэн менежментийн хэрэгслүүдийг байнгын сайжруулах, шаардлагатай шинэ түүлийг судалж, нэвтрүүлэх2. Компанийн стратеги төлөвлөгөө болон гүйцэтгэлийн төлөвлөлтийг гаргуулах, тайлагнах3. Гүйцэтгэх удирдлагын багийг арга зүй, аргачлалын дагуу чиглүүлж, сургаж хөгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах4. Компанийн нэгдлийн бүтэц, засаглалын үйл ажиллагааг хариуцах5. Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу бусад чиг үүрэг
- Харилцагчдад бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, NetPay аппликэйшн, дижилтал зээлтэй холбоотой мэдээллийг хүргэж борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, - Сошиал санал хүсэлтэд шуурхай хариу өгөх - Харилцагчдын тоог нэмэгдүүлэх - Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих;
Нэгж аудитыг төлөвлөх, гүйцэтгэх, тайлагнах, зөвлөмжийн хэрэгжилтийг хянах Компанид мөрдөгдөж байгаа дүрэм, журмуудыг хэрэгжилтэнд хөндлөнгийн хараат бус, бодит хяналт тавих; Аудитын зорилго, хамрах хүрээ, хамрах хугацаа, шалгуур үзүүлэлтийг тодорхойлж, аудитын уулзалтыг хөтлөн явуулах Томилогдсон аудитын эрсдэл ба хяналтын матрицыг боловсруулах Аудитлагдаж буй газар, салбар, нэгжийн удирдлагатай харилцах ба хийгдэх ажлуудыг хооронд нь уялдуулж, хамтын ажиллагааг зохион байгуулах Холбогдох хууль тогтоомж, салбарын стандарт, бодлого, журамд нийцэж байгаа эсэхийг шалгаж, дутагдлыг илрүүлэх, залилангийн улаан туг болон зөрчил, шаардлага хангаагүй нөхцөл байдлыг илрүүлэх замаар шалгах Аудитын тайланг монгол хэл дээр товч, тодорхой, зөв, тууштай, бүтээлч, уялдаатай, бүрэн гүйцэд, цаг тухайд нь боловсруулах
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээл хүсэгчийн үйл ажиллагаа, барьцаа хөрөнгийг судлан эрсдэлийг үнэлэн зээл олгох эсэх шийдвэр гаргуулах; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Зээлийн үйл ажиллагааны холбогдох тайлангуудыг гаргах;Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах.
Компанид нэвтрүүлсэн менежментийн хэрэгслүүдийг байнгын сайжруулах, шаардлагатай шинэ түүлийг судалж, нэвтрүүлэх Компанийн стратеги төлөвлөгөөний биелэлтийг хянах, тайлагнах, шинэчлэхэд шаадлагатай дотоод, гадаад судалгаа шинжилгээг хариуцан хийлгэх, аргачлалыг тасралтгүй сайжруулах Салбаруудын үйл ажиллагаанд Ажайл аргачлалын чиглүүлэг мэдээлэл өгөх, удирдлагаар хангах Компанийн нэгдлийн бүтэц, засаглалын үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу бусад чиг үүрэг
Байгууллагын эрсдэл, хяналт, засаглалыг хараат бус, бодит иж бүрэн аудитын циклийг удирдан зохион байгуулах. Аудитруудад хуваарилагдсан ажиллаа гүйцэлдүүлэхэд нь заавар чиглүүлгээр хангах Санхүүгийн, нийцлийн, процессын, IT аудитыг удирдан зохион байгуулах. Нэгж аудитын эрсдэл хяналтын матрицын боловсруулалт, эрсдэлийг нөлөөлөл ба магадлалын үнэлгээ, аудитын хөтөлбөрийг хянах; Статистикийн арга зүйг ашиглан түүвэрлэлт хийх; Аудитын дүгнэлт нь хангалттай, хамааралтай, найдвартай, хэрэгцээтэй баримт нотолгоо дээр суурилсан эсэхийг хянаж, гуравдагч этгээдээс баталгааг авж хянан шалгах Эрсдэл, хяналт, засаглалын үйл явцыг сайжруулах зөвлөмжөөр хангах; Аудитын тайланг монгол хэл дээр товч, тодорхой, зөв, тууштай, бүтээлч, уялдаатай, бүрэн гүйцэд, цаг тухайд нь бичигдсэн эсэхийг хянан шалгах Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад чиг үүрэг;
Үндсэн хөрөнгийн бүртгэл, гүйлгээ Бараа материалын бүртгэл, гүйлгээ Эд хөрөнгийн тооллого Агуулахын хяналт бүртгэл Бараа материал хангамж, Үндсэн хөрөнгийн худалдан авалт
Компанийн хэмжээнд салбар нэгжийн дотоод сүлжээ, сервер, техник хэрэгсэл, хяналтын камерын хэвийн ажиллагааг хангах, урьдчилан сэргийлэх, эвдрэл гэмтлийг оношлох, засварлах
Шинээр харилцагч байгууллага татах, бүртгэх үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, судалгаа хийх; Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой бодлого, журам, заавар боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллах; Хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх, холбоотой гэрээ, хэлцэл хийх, танилцуулах; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар өрсөлдөгч байгууллагын судалгаа хийх, хэрэгцээг тодорхойлох;
Үндсэн чиг үүрэг Салбараас ирсэн зээлийн хүсэлтийг тогтоосон эрхийн хүрээнд шийдвэрлэх: Зээл судлах зөвшөөрөл өгөх; Шинэ, нэмэлт зээл олгох шийдвэр гаргах; Олгосон зээлд нөхцөл, бүтэц өөрчлөлт хийх; Барьцаа хөрөнгө солих, чөлөөлөх шийдвэр гаргах; Тогтоосон эрхийн хүрээнд барьцааны хөрөнгийн үнэлгээ хийх; Зээлийн процесст мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлэхэд удирдлагаас өгсөн чиглэлийн дагуу оролцох: Зээлийн багцын чанарын тоон зорилтыг хангах; Зээлтэй холбоотой баримт бичиг боловсруулах, систем тестлэхэд оролцох; Зохицуулагч байгууллага, гадаад, дотоод аудитын хүрээнд өгсөн үүрэг, даалгаврын хэрэгжилтийг хангах; Ажлын байрны зорилго Эрхийн хүрээнд салбар, нэгжүүдээс ирсэн зээлийн хүсэлтийг шийдвэрлэх; Байгууллагын стратегийн болон үйл ажиллагааны зорилго, зорилтыг хангахад Зээлийн газрын хэрэгжүүлэх үндсэн чиг үүрэгт мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлэх;
Салбарын зээлийн үйл ажиллагааны эрсдэлийг илрүүлэх, үнэлэх, хянах замаар зээлийн багцын эрсдэлийг корпорациас тогтоосон эрсдэлийн зохист хэмжээнээс хэтрүүлэхгүй байх, бууруулах; Зээлийн эрсдэлийн удирдлагын болон Хяналтын стандартын баримт бичгийн хүрээнд зээлийн үйл ажиллагааны хяналтын чиг үүргийг хэрэгжүүлэх Эрсдэлийг илрүүлэхэд чиглэсэн өгөгдөл загварчлал шинээр боловсруулах, сайжруулах Хяналтын үр дүнгийн шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах, залруулах арга хэмжээний санал боловсруулах, холбогдох хороодод тайлагнах, албан бичиг баримт боловсруулах Байгууллагын дотоод, гадаад хэрэглэгчдийн шаардлагаар зээлийн тайлан мэдээ боловсруулах, танилцуулах, судалгаа шинжилгээ хийж, үнэлэлт дүгнэлт гаргах
Байгууллагын дотооддоо хөгжүүлсэн системийн засвар сайжруулалтыг хийж гүйцэтгэх, Шинээр программ, модул хөгжүүлэх, Шаардлагатай технологийн судалгаа хийж нэвтрүүлэх.
Хууль, дүрэм, компанийн дотоод хүлээн зөвшөөрөх эрсдэлийн хүрээнд бодлого, журам, аргачлалыг боловсруулах; Газар, нэгжүүдэд сургалт, зааварчилгаа өгөх; Эрсдэлийг үнэлэх, хариу арга хэмжээг боловсруулах, хэрэгжилтийг эрсдэлийн төрлүүдээр хянах; Үүсч болзошгүй эрсдэлийг бууруулах боломжит хувилбаруудыг тодорхойлох, үр дүнг үнэлэх, дүгнэх, шийдвэрлэх; Ажлын байрны бусад чиг үүргийн дагуу ажиллах.
Зээл болон бусад үйл ажиллагаатай холбоотой дата шинжилгээ хийх, тайлан гаргах; Бизнес анализ хийж удирдлагын шийдвэр гаргахад мэдээллээр хангах; Алба хоорондын мэдээллийн системийн сайжруулалт телевлелт хийх; Хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлагыг боловсруулах; Ажлын зорилго Дата мэдээлэлд статистик анализ хийж дугнэлт гарган туунийг сайжруулах бодлого, стратегийг тодорхойлох, телевлех, удирдлагыг унэн зев мэдээллээр хангах уйл ажиллагааг гуйцэтгэнэ.
ETL tool ашиглах дата март хөгжүүлэх Тайлагналтыг хөнгөвчлөх өгөгдлийн загварыг бий болгох. Дашбоард хөгжүүлэх, өгөгдлийг дүрсжүүлэх, тайлан хөгжүүлэх. Өгөгдлийн нарийн төвөгтэй асуудлыг шийдвэрлэх аналитик ур чадвар.
Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, зөвлөгөө өгөх; Зээлийн явцын хяналтыг хийж зээл бүрийг цаг хугацаанд нь төлүүлэхийг зорьж ажиллах, зээлийн эргэн төлөлтийг хариуцах; Хугацаа хэтэрсэн зээлтэй цагийн төлөвлөгөө гарган ажиллах, барьцааг хураах, худалдан борлуулах; Харилцагчтай ярилцлага хийх, бүтээгдэхүүний нөхцлийг тайлбарлаж ойлгуулах, шаардлага хангасан харилцагчийн өргөдөл хүлээн авч судалгаа хийх; Шинэ харилцагч татах, хуучин болон шинэ харилцагч нарт бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлах, борлуулах, шаардлагатай нэмэлт мэдээллийг тайлбарлаж, зөвлөгөө өгч ажиллах