- Салбарын маркетинг, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, борлуулалтын богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөх, хангах
- Борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрч ажиллах
- Марктенгийн судалгаа шинжилгээ хийх
- Судалгаанаас үндэслээд марктенгийн стратеги тогтоох, төлөвлөгөө гаргах, гүйцэтгэх
- Зах зээл дээрх байгууллагын өрсөлдөх чадвар болон борлуулалтыг нэмэгдүүлэх
- Борлуулалтын дүн мэдээнд анализ хийж, тайлан, төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах
- Бренд таниулах, бүтээгдэхүүн хөгжүүлэх, таниулах
- Контент дээр тулгуурлсан марктенги үйл ажиллагааг
- Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүрэг
Санхүү бүртгэлийн үйл ажиллагааг монгол улсын хууль тогтоомжийн хүрээнд батлагдсан стандартын дагуу хэрэгжүүлэх
Сургалтын үйл ажиллагааг чанартай хүргэх, ажил үүргийн шаардлагын дагуу өөрийгөө байнга хөгжүүлэх, хэрэглэгчээс сургалттай холбоотой гомдол санал гаргахгүй байх, хэрэглэгчийг дэвшин суралцах үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх