Sales&Service Борлуулалт үйлчилгээний хосолсон сургалт
Компанийн захирал, Борлуулалтын менежер, Борлуулалтын ажилтан, Худалдааны төлөөлөгч нарт зориулсан шинэ хэрэглэгч олох, хуучин хэрэглэгчээ тогтоон барих, амжилттай хэлэлцээр хийх зэрэг ур чадваруудыг эзэмшүүлэх зорилготой Борлуулалт болон Үйлчилгээний сургалтыг танилцуулж байна.
Уг сургалтад хамрагдсанаар ТА:
- Борлуулалтын үндсэн зарчмууд, тэдгээрийг практикт хэрхэн хэрэглэх
- Өөрийн ажилж буй салбарт тохирох Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга зүй
- Борлуулалтын арга техникүүд, тэдгээрийг хэрхэн үр өгөөжтэйгээр ашиглах
- Ятган борлуулах, хэрэглэгчийн татгалзлыг даван туулах
- Үйлчилгээний маркетингаа сайжруулахад суралцах болно.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, ХЭРЭГЛЭГЧ НЭМЭГДҮҮЛЭХ НЬ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчийн шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх нь
БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
- ҮЙЛЧИЛГЭЭ
- Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
- Үйлчилгээний ангилал
- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
- Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь
- Хэрэглэгчийг халамжлах нь
+КЕЙС, ДАСГАЛ
Сургалт 2017 оны 11-р сарын 11-ний өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд хичээллэнэ.
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.
Сургалтад цахимаар бүртгүүлэх бол энд дарна уу.