Харилцааны стандартад мониторинг судалгааг хийх Харилцагчийн үйлчилгээ, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх Харилцагчидтай утсаар болон бусад сувгаар холбогдож мэдээлэл өгөх Харилцагчийн санал хүсэлтийг хүлээн авч шийдвэрлэх Харилцагчдад шинэ гарсан бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх мэдээллийг хүргэх Шуурхай үйлчилгээ, цэвэрч нямбай орчныг бий болгон зохион байгуулалтын ажлыг хийх Шаардлагатай бусад
Байгууллагын мэдээллийн технологийн үйл ажиллагаанд ашиглагдаж байгаа дотоод болон гадаад сүлжээ, серверүүдийн найдвартай тасралтгүй хэвийн ажиллагаа болон мэдээллийн аюулгүй байдлыг урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээг хангаж ажиллах.
Даатгуулагчийн болон хохирогчийн эд хөрөнгөд учирсан хохирлын хэмжээ, шалтгаан, нөхцөл зэргийг хамгийн боломжит хэлбэрээр баталгаажуулан баримтжуулж даатгалын тохиолдлыг нотлоход анхан шатны дүгнэлт гаргах
Улаанбаатар хот дахь байгууллага, иргэдэд учирч болох эрсдэлийг бууруулахад чиглэсэн компанийн бодлого, зорилгын хүрээнд зах зээлд эзлэх хэмжээг нэмэгдүүлэх, даатгалын хамрах хүрээг өргөжүүлэх, үр ашгийг нэмэгдүүлэн хураамжийн орлогыг өсгөн, даатгалын үйлчилгээг түргэн шуурхай хүргэж ажиллах.
Давхар даатгалын өдөр тутмын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх Давхар даатгалын бүх төрлийн гэрээний хураамжын шилжүүлгийн шаардлагатай материал, зааварчилгааг үнэн зөв санхүүгийн хэлтэст хүлээлгэн өгөх, хураамж шилжүүлгийн зааврыг зохих хугацаанд холбогдох санхүүгийн ажилтанд хүлээлгэж өгөх Давхар даатгалтай гэрээний нөхөн төлбөрийн тохиолдолыг давхар даатгагчид зохих хугацаанд мэдэгдэж, нөхөн төлбөр нэхэмжлэн даатгуулагчид дамжуулан өгөх Давхар даатгалын үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, тайлан гаргах Давхар даатгалын үйл ажиллагааны дотоод тайланг сард 1-3 удаа гарган санхүүгийн газарт хүлээлгэж өгөх
Компанийн авлагыг барагдуулах ажлыг зохион байгуулан ажиллаж мэдээ тайлан бэлтгэх, холбогдох шүүх хуралдаанд төлөөлөн оролцох.
Харилцагчид хүндрэлгүйгээр хурдан шуурхай асуудлыг шийдвэрлэхэд мэдээллийн үнэн зөв байдлыг тогтоож даатгалын үйлчилгээний талаарх бүхий л мэдээлэл лавлагаа, ослын дуудлага, нөхөн төлбөрт хариу тайлбар өгөх.
Олон нийт, ард иргэд, байгууллагуудад учирч болзошгүй санхүүгийн эрсдэлээс сэргийлэхэд нь дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор даатгалын үйлчилгээг таниулах, даатгалын боловсролыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн видео контент боловсруулж түгээх, видео график, маркетинг сурталчилгаа хийх.
Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэхтэй холбоотой дотоод, гадаад судалгаа, шинжилгээ хийх Бүтээгдэхүүнүүдэд хяналт тавьж түүнтэй холбоотой хууль эрх зүйн өөрчлөлт, давхар даатгагчийн шаардлагын нийцэл зэрэг бусад холбогдох үл тохирлыг илрүүлэн арилгах; Судалгаа, шинжилгээ мониторингийн үр дүнд харилцагчийн эрэлт хэрэгцээ, компанийн стратеги, бодлогод нийцсэн шинэ төрлийн бүтээгдэхүүнийг загварчлан боловсруулах, одоогийн бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэн сайжруулах Бүтээгдэхүүний гадаад болон дотоод баталгаажуулалтыг хариуцан ажиллах буюу бүтээгдэхүүнийг зохих журмын дагуу дотооддоо болон зохицуулагч байгууллагад бүртгэлжүүлэх ажлыг хариуцан ажиллах, Тухайн бүтээгдэхүүнийг компанийн холбогдох программуудад оруулан бүртгэх, бүтээгдэхүүний цар хүрээнээс хамааран сонгогдсон бүтээгдэхүүний хувьд танилцуулга сургалтыг ажилтнуудад зохион байгуулах;
Өдөр тутмын ажлууд, уулзалт хэлэлцээрүүдийг төлөвлөх, зохион байгуулах; Шаардлагатай баримт, бичгүүд болон гэрээг боловсруулах; Аман болон бичгийн орчуулга хийх; Захиргааны бусад ажил үүргүүд хариуцах
Компанийн бодлого зорилгын хүрээнд зах зээлд эзлэх хэмжээг нэмэгдүүлэх, даатгалын хамрах хүрээг өргөжүүлэх, үр ашгийг нэмэгдүүлэн хураамжийн орлогыг өсгөх, ард иргэд, аж ахуй нэгжийн даатгалын хэрэгцээ шаардлагыг хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээг түргэн шуурхай, чанартай гүйцэтгэх, даатгалын мэдлэг, санхүүгийн боловсролыг түгээн дэлгэрүүлэн ажиллахад оршино.
Даатгалын нөхөн төлбөр, борлуулалтын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлж, эмчийн мэргэжлийн дүгнэлт гаргах.
Гэрээний дагуу даатгалын тохиолдол үүссэн нөхцөлд даатгуулагчид олгох мөнгөн хөрөнгийг даатгалын гэрээ, нөхөн төлбөрийн үйл ажиллагааны журмын дагуу үнэн зөв задлан шинжилж, шийдвэрлэх саналыг хянаж боловсруулан даатгуулагч нөхөн төлбөрийг хүлээх авах хүртэлх ажлыг хариуцан ажиллах.
Олон нийт, ард иргэд, байгууллагуудад учирч болзошгүй санхүүгийн эрсдлээс сэргийлэхэд нь дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор даатгалын үйлчилгээг таниулах, даатгалын боловсролыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн цахим болон хэвлэлийн эх бэлтгэх, маркетинг, нийгмийн хариуцлагын контент боловсруулах, түгээх.